1,5 week voor vertrek..! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Linda Post - WaarBenJij.nu 1,5 week voor vertrek..! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Linda Post - WaarBenJij.nu

1,5 week voor vertrek..!

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 December 2012 | Nederland, Rotterdam

Hallo lieve mensen!
Net een nieuwe waarbenjij.nu aangemaakt..voor mij hét gevoel dat m'n reis bijna gaat beginnen..aaaaahh!
Tot nu toe:
- Vaccinaties, check!
- Lonely Planet check!
- Cursus Spaans, bijna begonnen!....check
- 368 malariatabletten, check!
- Reisverzekering afsluiten, tandartsafspraak annuleren, hostel regelen, zakmes slijpen, paladiums kopen, huurder huis vinden, vriezer leeg eten, vrienden bezoeken, muziek op mp3 zetten, dollars halen, Skype installeren, route uitstippelen en andere voorbereidingen..hmmzz..ik moet nog heel wat doen ;)
Ik heb besloten niks voor te bereiden tav de reisroute zelf. Best plan is to have no plans!Dat ik begin in Cancun, Mexico is zeker, dat ik wil uitkomen in Panama of Jamaica is wat ik wil, de rest is een verrassing!
Mijn to-do-list groeit met de dag, maar bij het typen van dit berichtje kan ik er alweer iets vanaf strepen!
Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te zien de 4e! Tot dan!Xx




  • 28 December 2012 - 12:49

    Aisling:

    Ooohh..! Wat spannend linda! Ga je weblog echt volgen, ben zo benieuwd naar al je belevenissen daar! :-) ik wens je ontzettend veel plezier, geniet ervan, je hebt het verdiend.. En toch kijk ik ook weer uit naar het moment dat je weer op dkm komt ;-) maar dat komt vanzelf, eerst zon, zon, zon, natuur, cultuur, avontuur ennee.. Nog meer zon!! Dikke knuff!

  • 28 December 2012 - 15:17

    Marja:

    Leuk, Linda!! Ik ga jouw trouwe volger worden. Je bent goed bezig met de voorbereidingen enne...geen reisschema maken hoort toch helemaal bij jou?! Laat je lekker verrassen en ga het avontuur tegemoet. Ik gun het je van harte, maar ik ga je zeker ook missen. Ik ben benieuwd naar al je belevenissen. Heel veel plezier!!!! Dikke kus X mama

  • 28 December 2012 - 17:40

    Miriam:

    Oww superleuk Linda!:) Ik ga je zeker volgen! Succes met alle voorbereidingen hè! X

  • 29 December 2012 - 08:50

    Hans Post:

    Hoi linda,

    Bijna klaar voor een volgende grote reis. Na Zambia en Fiji is nu Midden Amerika aan de beurt. Succes met de laatste voorbereidingen and stick to your plan, that you do not have...
    liefs pa

  • 29 December 2012 - 12:33

    Linda Post:

    Als jullie Skype hebben..Ik ben te vinden met de naam; lindapostderskype
    Zal leuk zijn!!

  • 11 Januari 2013 - 11:40

    Piet En Oma:

    Dit is het eerste verslag wat wij van jou lezen.
    Eigenlijk staat er voor ons niet zoveel nieuws in, omdat wij jou een paar dagen voor vertrek nog hebben gesproken toen je afscheid van ons kwam nemen.
    Dat wij je met belangstelling blijven volgen spreekt vanzelf
    Goeten en een kusje van oma en Piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Linda

Actief sinds 27 Dec. 2012
Verslag gelezen: 1519
Totaal aantal bezoekers 24038

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 01 Mei 2013

Midden-Amerika

Landen bezocht: